SEX AND THE CITY, HAAR BROTTOM :D

Just nu så är det sex and the city på tvn haha jag kollar på teven och skriver samtidegt eller nej nu så blev det äntligen reklam :D   Haha att det alltid kommer reklam när man inte vill och när man vill så komemr det efter hundra år! Jag kom hem för typ en halvtimme sen var i solnahallen sen så var jag bara och tog det lungt med tjejerna och martin... HAAHAHAA när jag sevda och nadia var i max så hände det en skiiiiit rolig sak som är liite pinsam att skriva net *DÖÖÖR AV GARV NUUU*  

Omg idag så åt jag gooodaste amerikanska pannkakorna :O   Skiiita gott hähä mussepiigg formade jag hade hunnit äta typ 10st innan jag kom på att jag måste dela med mig av de till mig fast båda e typ halva haha xD     Jag är fett hypad vill festa asso påriktigt riktig fest där ina fucking tattare komemr och förstöör !!  Jag vill bara dansa dag in och dag ut höhö. Min facebook och msn funkar tydligen fortfarande inte men mamma ska ringa in och dampa sa hon hoppas att comhem fixar det assoe!    När nu så är jag nervös reklamen är snart slut så slänger in bild så ses vi igen! 
 HAHA glömde säga att jag ramlade idag påväg hem från skolan här ser ni bilden på mina händer hur leriga de var ;(


Jaag njuter på bilden av mussepiggs öra i munnen hahah xD


P.S  yeeeas kim vann inte på that's amore !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0