MYCKET MAT HEMMA! MUUMS!!

Haha Jag bara älskar mat, och vi har nämligen skiita mycke mat här hemma för att på lördag så är det dopfest hos Maimona hon har fått en lillebror och hälften av maten ska lagas hemma hos mig och resten hos henne...
Haha jag och maimona planerar hur mycket vi ska äta på lördag xD  För jag har ju match på morgonen i råsunda typ halv ett elelr tolv och sen så ska jag plugga i bilblan på SO, sen så ska jag hem duscha och fixa mig sen så ska jag hem till Maimona där festen kommer att vara senare så ska jag till Danait och senare till festen i vs, det blir gaanska stressigt, men jag ska nog sova hos dnight efter :D 
Idag så blev jag såå stolt över mig själv i skolan, jag jobbade jätte duktigt :')    Aja, men sluuut på skrivandet, DÅLIG BORTFÖRKLARING PÅ G!
miina fingrar värker...

P.S är det bara jag elelr har den här dagen gått jävligt seeg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0