MITT INTERNET FUCKAR :@

Assoe de enda hemsidorna som funkar är blogg.se, youtube och basket hemsidan.. men facebook och msn funkar inte jag får flipp assoe!   Hjääääääääälp mig vad har hänt?
Jaag tänkte sluta på basket idag, men tack vare periya danait och nårah fler så gjorde jag inte det ! Och taack så mycket jag älskar er för hade jag slutat så märkte jag idag hur mkt jag skulle sakna det "/    Looove u guuys <33
Jag blev sugen på mitt speciella thé så ska nog ta och fixa det nu =D  Det blir så korta inlägg nu förtiden men det är för att jag inte kommer på så mycket att skriva om, eller juste jag hade ju lovat att ha en tävling hära i framtiden så varför inte göra det idag?!  Kolla upp och ALLA måste rösta! 

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Danait

Kattig bild :) Haha, sa ju det, love you to<3 Ser fram emot nästa träning ;)

2009-03-16 @ 22:17:44
URL: http://dnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0