JAG SKA ÄTA PIZZA OM EN TIMME!!! :D

Haha jag ska äta pizza för andra gången i år om en timme :D   Jag åt pizza för första gången iår iförrgår :P  Jag vet det låter sjukt och fråga inte varför! Jag längtar tills mamma kommer hem med min goda oxfilepixxa med räkor och bearnees och mycket mycke ost... okej jag är fet!

Vad har ni haft för er idag då? För min del så har jag vart skiiiit irriterad faktist!  Asso verkligen irriterad på visst folk som är så falska. Men annars så pratade jag nyss med danait i telefon typ i två timmar eller mer, vi pratade om allt.. och hon sa så chockade saker så att jag såg ut så här under hälften av tiden då vi pratade i telefon typ xD

Nu så blev ni allt nyfiikna va?!   Men ni får inte vet det är privat och jag respekterar att jag inte får skriva in det i bloggen för Danait men tro mig ni borde vara nyfikna!  xD

Meen nu så kommer pizzan alldeles strax så jag ska förbereda med att lägga colan i fryszen eller varför inte balkongen? xD

Puss och heeej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-14 @ 12:45:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0