JAG BLIR SKIT IRRITERAD!

Jag stör mig på folk som alltid ska kommentera utseenden som tex bröst rumpa mage lår finnar ansikte smink hudfärg vad som helst. Asso alla som gör det gör det bara för att de vill se bättre ut själva, men palla ta ut det på andra, man ser bara fulare ut i mina ögon iaf. När någon kommenterar något om mina vänner eller mig själv och jag säger till henne/honom så säger hon/han alltid aa men du brukar själv göra det blablabla och då så brukar jag be den personen att säga SÄG VAD FAN JAG HAR SAGT OM NÅGONS UTSEENDE SOM ÄR TASKIGT UTAN ANLEDNING. Jag har fan (ursäkta språket men jag blev jävligt irriterad just nu) aldrig gjort det och personen som säger så brukar alltid säga ja jag vet att du har gjort det men jag kommer inte på vad blabla men jag är säker. Men håll bara fucking käften och mind ur own buissnes.
Jag blir så jävla arg på vissa som säger något högt så att personen hör eller ens över huvud taget och sen börjar att skratta åt det och sen när man säger till personen så blir hon/han sur eller så säger hon ba men jag menar inget taskigt, MEN HÅLLKÄFTEN DÅÅÅ! Snälla människor tänk på vad ni gör och säger för jag vet att även de som inte visar att de påverkas av det man säger så gör de det innerst inne. Asso jag fattar inte ens varför man ska göra det, alla ni som har blivit utsatta för något sånthär  ta inte illa upp bli bara gladare för den personen som säger till dig säger så för att du syns mer än hon/han och för att den personen är avundsjuk och vill att alla ska tro eller tycka att hon/han är mycket bättre!
Så snälla människor när ni ser någon göra såhär mot en vän eller dig själv säg ifrån stå inte bara där och skratta eller låtsas som ingenting för att ni tror att de kommer at börja kommentera dig säg ifrån fan! Bry er inte ju mer som säger ifrån desto färre håller på.
Det blev för långt inlägg om just det är men jag vet att just du gör eller vet någon som gör såhär mot vissa folk så tänk efter inte du gör. Ingen är perfekt inte du inte jag eller ens någon inte ens modeller är perfekta eller kändisar eller allt ingen är perfekt fatta bara det! Men en sak är jag säker på och det är att alla har något speciellt som bara den har, och det är det finaste... erat samvete! våga säga emoot.
Det här har jag vart med om att någon säger till mina nära eller mig själv och jag pallar fan inte mer... GÅ  OCH GÖR NÅGOT ÅT ERA LIV ISTÄLLET FÖR ATT BRY ER OM ANDRAS!
love ur haters cause they're ur biggest fans!

_____________________________________________________________________________________________


DAGENS OUTFIT!
      








Kommentarer
Postat av: Lia

Skiiit bra ord gumman! :)

2009-03-11 @ 22:20:03
Postat av: Danait

Naaw, :') It's true<33

2009-03-12 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0