HALSFLUSS!

Heej kära läsare det var ett tag sen jag skreev... Har inte riktigt haft lust eller tid xP  Omg jag kan knappt svälja jag måste typ spotta helatiden faan min hals GUD vad jag hatar det här assoe! Ajaa
Imorn så ska jag ha nationella "/ engelska skriv delen, jag var nyss ute med badia på promenad och vi pratade en massa det var ju kuul.. Assoe det är så skönt att bo så nära nån kompis eller nått nu för tiden så går jag och nadia ut varje kväll/natt på promenad skiit skönt!


Jag sitter här och lyssnar till Leona lewis alla låtar, assoe guuud vad jag avgudar henne, finns det någon bättre eller? nej skulle inte säga det hon är bara bäst"´!  Jag bara älskar henne och fan vad jag ÖNSKAR att hon ´kommer till sverige assoe jag skulle lätt gåå, hon är så vacker och waah jag ser upp till henne så mycke! Hennes röst ger mig rysningar och jag vill bara gråta.. Hennes texter asso alla är så kärliksfulla och sanna, man tänker så mycke! Här är en bild som jag ritade av på henne,(jag vet jag har inte värsta talangen) tycker ni den är liite lik iaf? :P

(lägger in låtar me henne i musikspelaren kolla igenom de !)

_____________________________________________________________________________________________
DAGENS OUTFIT!


                                                                                                                                                                                         Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0