GIVE ME SUMMER'!

Jag vill ha sommar och har därför kommit på hur vi gör så att klimatet fattar att vi vill att det ska bli sommar ;)  Vi ska klä oss sommrigt, det får klimatet att fatta såhär; "jaha människorna i Sverige vill ha sommar och lika varmt som i Gambia" t.ex.   Så gör som mig, gå ut i shorts utan leggins eller nått och en tunn  jacka precis som jag gjorde idag efter träningen.. Jag lovar det var inte alls kallt!


Näe men nu såa ska jag ta och kolla på Tila en snabbis sen så ska jag gå och lägga mig, men till tila så tror jag det blir nudlar, blev liite sugen på det hära!

_____________________________________________________________________________________________


DAGENS OUTFIT!



aloot of loove from mee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0