DAAAAMP

Min mest använda rubrik är damp kom jag på nu :P
Men hur som helst god morgon alla glaada där ute :)   Jag är i skolan och har damp på min svenska lärare som inte förklarar för mig vad jag ska göra :@    Jag blev klar först med min fackupsats och nu så ska j ag rätta lite här och där, och det hon vill att jag ska ändra på är min sammanfattning som jag inte fattar vad jag ska skriiiva om åååh... Hon bad mig att skriva svar på frågorna men när jag har gjort det så säger hon men neej det är fel du ska inte skriva så blablablaaa :(     Nu så hjälpte hon mig :D    Hehehehehe nu så ska jag jobba sen så är de luunch :p   Hejdå skriver senare ikväll kaanske :D  puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0