MY BIG SIS IS MY HERO!

Haloooo babys det var längesen xD   Min data har inte funkat på msn och fb bara men jag tänkte att det är ingen ide att sitta vidd datorrn ifall inte fb och msn funkar, men sen så ringde min syster från gambia idag och sa att hennes bäårbara är här och att jag kan använda den tills hon kommer, jävligt skönt ju!  Den är skiit skön och an inbyggd webbkamera :O  Aja jag har vart inne på fb nu och det var 98 nya händelser på en ´fem dagaar :S  fast hälften var från saras dumma bild där jag var party animal -.-     jag har ont i luftröret och lungorna flr att jag har hostat för mycket :(  Det ärpåsklov om fem dagar :D fett kul jag kan knappt väänta! Det finns ganska mångaa planer inför lovet ochh jag ser fram emot det, hoppas bara att det går enligt planerna! Jag sitter här i vardagsrummet och kollar på SATC som tog slut preeeeciiiis nuu!  höhö!  Jag vet inte vad jags ka skriva jag vill vara inne på facebook nu!  Så ve ses älskar er alla puss puss och allla så ni vet allt jag har sagt idag och inatt var driv PRECIS allt så tro inte på något för det var ¨ånga som gjorde det, aiight?  April April... get it?!   Peaace <3

big sis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0