FROM G'S TO GENTS!

Heej alla det var ett tag sen vu sågs :D jag har inte riktigt  haft tid eller lust att skriiva i bloggen :P Just nu så sitter jag här i vardagsrummet och kollar på from G's to gents den är sköön och E6 är katt :D Lovet har haft bättre början än vad jag kan begära! Orkar inte skriva upp detaljer har inte tid och jag är desutom hungris som fan !  Men jag ska försöka att skriva senare :) Villle bara säga att igår så var det varmt som fan och jag tsenat alaleh och gladyys hade SKIIIIIT kul hahahhahaha! Nej nu så blev maten för god och teven för intressant puss&heej! <3

Kommentarer
Postat av: periya

assi! ser jag fel lr är det den där mumsiga saften? :o

2009-04-05 @ 20:24:07
Postat av: Assi

HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH Periya är du så besatt?? Näe det är schweppes med blod apelsin grape och passion smak xD <333

2009-04-06 @ 12:38:19
URL: http://touray.blogg.se/
Postat av: periya

hahahahahahha aaa ja är faktiskt så besatt! hahaha den e gooooooood :D aha kasta schweppes, ta mums-saft ist :D <333

2009-04-09 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0